пятница, 23 декабря 2011 г.

Стівен Кінг "Повна темрява без зірок: Великий Водій": Bonnie Tyler "It's A Heartache"

   "...Вона почула власний голос, як той здіймається в пісні. Вона мала гарний співочий голос, а після придушення він набув якоїсь неочікуванно приємної надірваності. е звучало так, ніби тут, у місячному сяйві, зараз заспівала Бонні Тайлер.
   - Севен Ап" смакує добре... як і мусить сигарета!
   Їй дійшло, що це неправильно, а я кщо навіть і навпаки, вона мусить співати щось краще за довбані рекламні джингли, поки в її голосі зберігається ця приємна надірваність; якщо тобі випало бути згвалтованою й покинутою нібито мертвою поряд з двома гниючими трупами, з цього мусить народитися хоч щось гарне.
   "Я заспіваю хіт Бонні Тайлер. Я співатиму "Це сердечний біль". Я пам’ятаю слова, я певна цього. Я певна, що вони є десь у тій купі мотлоху, яку кожна письменниця тримає на задвірках своєї..."
   Але тут вона знову знепритомніла...."


Bonnie Tyler (нар. 1951 р.) - валлійська співачка; "Це сердечний біль" ("It's a Heartache") - її хіт 1977 року

Комментариев нет:

Отправить комментарий