понедельник, 27 июля 2015 г.

Стівен Кінг "Воно": Burl Ives


"... - Хто  такий Майк Хенлон?
- Ще один хлопчик, з яким ми приятелювали - з яким я подружився після того, як Джорджі загинув. Звичайно, він уже не хлопчик. Всі з нас більше вже не діти. Це Майк телефонував, по трансатлантичному кабелю. Ві питає: "Альо, я додзвонився в помешкання Денбро?" Я відповідаю: "Так", а він мені: "Білле, це ти?", я відповідаю: "Так", а він мені: "Це Майк Хенлон". Одро, це для мене нічого не означало. Так само він міг би бути продавцем енциклопедій або платівок Берла Айвза*. А потім він додав: "З Деррі"..."

* Burl Ives (1909-1995) - актор, письменник і фолк-співак, уславлений своїм багатим на драматизм й лірічні інтонації голосом, записав безліч музичних і літературних дисків.



Комментариев нет:

Отправить комментарий